آموزش رانندگی|آموزش امتحان افسر

آموزش رایگان رانندگی درون شهری و نکات امتحان افسر

توضیح تصویر

بانکینو؛افتتاح حساب رایگان +1 میلیون تومان هدیه

سلام دوستان

اینجا نقطه شروع بانکداریه دیجیتال است!

🔷️🔸️🔷️🔸️🔷️🔸️🔷️🔸️🔷️🔸️🔷️🔸️🔷️

در بانکینو میتوانید هر ساعتی از شبانه روز، کمتر از ۷ دقیقه و کاملا آنلاین حساب خود را باز کنید. بررسی مدارک ، شناسایی هویت و فعال شدن حساب(در صورت تایید استعلام بانک مرکزی) حداکثر ۲ ساعته انجام میشود.

همه ما تجربه استفاده از خدمات بانک‌های سنتی را داریم. بانک‌هایی بزرگ که به نیازهای مشتریان خود توجه نمی‌کنند و صرفاً به دنبال منافع خود هستند! ما به دنبال شکستن این ذهنیت هستیم و می‌خواهیم در کنار شما سود کسب کنیم نه از شما! ما در تلاشیم ضمن حفظ سرمایه شما، چارچوب‌های بانکداری سنتی را تغییر دهیم و تجربه متفاوتی از خدمات بانکی را برای شما به ارمغان بیاوریم. با تمرکز بر خدماتی مانند وام ضروری، مساعده آنی و کارت اعتباری، ما در بانکینو سعی داریم تجربه جدید و جهانی از خدمات بانکی برای شما فراهم کنیم.


عضو سامانه شتاب بانک مرکزی و تحت نظر بانک سامان
 صدور و ارسال کارت بانکی به صورت رایگان
مسدود کردن و سفارش آنلاین

گرفتن وام 5 میلیونی با 2 درصد سود!
بدون حداقل موجودی و کارمزد باز کردن
مراحل باز کردن حساب
مرحله اول: ابتدا باید اپلیکیشن بلوبانک را از طریق لینک https://bankino.middleeastbank.ir/home/download دانلود کنید.
مرحله دوم:در این مرحله باید کد معرف را وارد کنید میتوانید از کد زیر استفاده کنید.
0FB1JPT

مرحله سوم :کافی است فقط اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و مراحل احراز هویت را انجام دهید.
نحوه دریافت کارت بانکی
بعد از فعال شدن حسابتان، کارت بانکی را سفارش دهید. بعد از وارد کردن کد پستی و شماره تلفن ثابت خود، سفارش کارت‌بانکی‌تان نیز با موفقیت ثبت می‌شود.و رایگان برای شما ارسال میشود!
نحوه دریافت هدیه عضویت
حال که حساب شما تایید شد میتوانید با معرفی 40 نفر از دوستان خود به ازای هر نفر 25 هزار تومان هدیه بگیرید و برداشت آن نیز آنی میباشد!فقط کافی است مراحل بالا را برای دوستان خود ارسال کنید و به جای کد معرف کد معرف خود را وارد کنید!
🔷️🔸️🔷️🔸️🔷️🔸️🔷️🔸️🔷️🔸️🔷️🔸️🔷️
:)

  • ۲۹۳
  • فروش ویژه ماگ سفری مدل Enjoy The Coffee


    ماگ سفری مدل Enjoy The Coffee، حفظ دمای محتویات گرم و سرد برای مدت مناسب. دارای فیلتر استیل متصل به درب. بدنه داخلی از جنس استیل ضد زنگ  ...
    امروزه ماگهای دو جداره در طرح ها و سایزهای مختلف به وفور یافت می شوند.‌این ماگها چه در منزل یا محیط کار و چه به هنگام سفر به کار می آیند.‌ ماگ سفری مدل Enjoy The Coffee دیواره ای دو جداره دارد که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و برای نگهداری طولانی مدت دمای نوشیدنی های گرم و سرد قابل استفاده است.‌درپوش این ماگ به صورت پیچی بسته می شود و از ریزش و نشت مایعات کاملا جلوگیری بعمل می آورد. ‌باز شدن درب این لیوان تنها با یک فشار تماسی انجام میگیرد. این طراحی هوشمندانه به شما این امکان را میدهد که از همه محیط پیرامون لبه لیوان در یک فضای 360 درجه نوشیدنی خود را بنوشید.‌این موضوع باعث می شود که به هنگام عدم استفاده از تغییر دما و یا ریخته شدن مایعات درون ماگ جلوگیری بعمل آید.‌ارتفاع آن 17.5 سانتی متر است لذا مناسب قرارگیری در نگه دارنده های لیوان اکثرخودروها می باشد.‌حجم این ماگ 380 میلی لیتر است که حجم مناسبی میباشد.

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 219000 تومان

    معرفی کتاب و رمان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan
Button Project - rokaweb.ir کانال تلگرام شعر و موسیقی